M A N A F U *

MANAFU*

Publicitate in Facebook Timeline Cover

Tocmai mi-am activat Facebook Timeline, desi nu imi place cum l-au gandit. Oricum nu aveam incotro. Dupa 22 decembrie, toate profilurile de pe Facebook vor trece automat la noul design. Daca nu ati testat inca Timeline, o puteti face “doar petru ochii vostri” pana la data mai sus mentionata.

Primul lucru la care trebuie sa va ganditi este Timeline Cover, fotografia de deschidere. O puteti selecta din fotografiile deja detinute pe Facebook sau din calculator. Sugestia mea e sa o redimensionati la 850 x 315 pixeli.

Si cum am vazut deja ca mai multi oameni activi in online au trecut deja la Timeline, ma gandesc sa fac o campanie strict in fotografia de deschidere. Cum vi se pare ideea?

Daca doriti putina inspiratie pentru Timeline, va invit sa intrati aici si aici. Exista si un generator de Timeline Covers aici.

10 comentarii

  1. Pyro says:

    Depinde ce pui in poza … la acelasi lucru m`am gandit si eu daaaaaaar exista o chestie: Nu ai voie cu ads in cover sau cel putin nu cu nume de domenii scrise cu terminatia lor gen sa scrie acolo manafu.ro

  2. Cred că va fi foarte relevant să vezi un cover photo: unii cu peisaje, alţii cu poze emo, alţii cu ei înşişi înşiraţi pe tot ecranul; dar mă aştept la multe, multe campanii. este o oportunitate foarte bună, mai ales la început când nu este deja o obişnuinţă.

  3. Adi says:

    Eu am facut o poza simpla, la o dimensiune ce mi s-a parut potrivita si mi-am promovat blogul. Era cam clar ca cei de la Facebook nu vor fi de acord cu asta dar slava domnului pentru [dot] si pentru faptul ca majoritatea internautilor stiu ca [dot] = . Sa vedem cat o sa dureze…

  4. Adi, de ce spui ca nu sunt de acord cei de la Facebook cu promovarea blogului? E o banuiala, sau te-ai lovit de lucrul asta?
    Mie, spre exemplu, imi place coverul asta, in care se promoveaza… exact un blog: http://www.facebook.com/RalucaVasiliu.psiholog 🙂

  5. Adi says:

    A fost doar o presupunere. Frumos din partea celor de la Facebook daca permit treaba asta fara a percepe bani!

  6. Se pare ca in regulamentul celor de la Facebook nu se mentioneaza nimic despre acest lucru, pe de alta parte amintesc faptul ca nu isi doresc ca oamenii sa isi vanda coverul in scopuri comerciale (ca spatiu de reclama pentru companii).
    Mai multe detalii: http://www.marismith.com/facebook-timeline-cover-images-promotional-content-allowed/

  7. Aveţi grijă ce puneţi acolo, totuşi. Fără adrese web, fără îndemnuri comerciale.

  8. Da, între timp am observat că atunci când uploadez cover photo promovez nimic acolo 🙂 Pe de altă parte, ei nu susţin nici concursurile cu like-uri, şi din păcate nu le văd pe toate.

  9. Se pare ca Facebook nu are reguli explicite legate de folosirea cover-ului in scopul autopromovarii. Raman totusi in vigoare regulile vechi, cum ca profilele nu trebuie folosite in scopuri comerciale. Pana una alta, eu am pus link spre blog, si am auzit de oameni foarte influenti care fac asta de luni bune, fara sa fi fost deranjati in vreun fel de Facebook:
    http://www.marismith.com/facebook-timeline-cover-images-promotional-content-allowed/

  10. Afara e vopsit gardu adica coveru si inauntru.. leopardu!

    Pe langa minunatu cover photo, Facebook Timeline ridica cateva probleme mari de securitate si privacy.. Daca nu petreci putina vreme lucrand la asta e posibil sa ai ceva surprize neplacute.

    Invatand noile setari am ajuns la un mic ghid pentru minunatul Facebook Timeline, daa mai e cineva interesat: http://www.vectorash.ro/facebook-timeline-guide/

Comentează