M A N A F U *

MANAFU*

De ce ar vrea cineva sa iasa la o intalnire cu un blogger?

“Pentru ca si bloggerii sunt oameni!”, ar fi un raspuns la intrebarea din titlu. Doar ca bloggerii, unii, multi dintre ei, sunt si carcotasi, spun totul pe blog, sunt misteriosi-creepy, nu misteriosi-sexy, dorm cu laptopul in brate si s-au cocosat de atata privit la smartphones. Deci de ce ar vrea cineva sa iasa la o intalnire cu un blogger?

Ma uit la noua initiativa Heineken in social media, ce se integreaza in campania mare a brandului, evocata de spotul de mai sus, si incerc sa imi dau seama cum au votat acele femei in aplicatia de pe Facebook. Dupa ce criterii si ce au inteles ele din “Most Dateable Blogger“.

Mi-am dat seama ca daca cineva e “nevoit” sa iasa la o intalnire cu un blogger, atunci ar fi bine sa o faca cu cel de la care poate invata ceva. Raluxa a zis bine aici pentru majoritatea numelor din lista Heineken. Cristina a fost, ca de obicei, superba.

Daca cineva vrea sa iasa la o intalnire cu un frumusel amuzant, se gasesc multi in toate cluburile din Centrul Vechi. Daca vrea sa aiba o conversatie inteligenta, atunci sa se “foloseasca” de oamenii relevanti  pentru ea din “Most Dateable Blogger”. Sa aleaga dupa minte si experienta. Sa-i aleaga pe cei ce sunt “mentally attractive“.

Un grup de jurnaliste si bloggerite m-au selectat alaturi de alti 17 barbati in lista “Most Dateable Blogger”. O gasiti pe Facebook. Va invit sa ii votati dupa criteriile de mai sus sau dupa cum doriti.

3 comentarii

  1. karmapolice says:

    reclama aia mi se pare una dintre cele mai tari ever..legat de cit de dateable sinteti i guess se vede..dupa..

  2. Rosemarie says:

    pentru ca “spun totul pe blog”.. asta spune tot 😛
    reclama e super!

  3. Diana says:

    De parca toti baietii draguti din club au si ceva interesant de spus. O persoana care detine un blog este, dupa parerea mea, cineva care are ceva de spus, cu care poti intretine o discutie, care exprima pareri relevante si apoi daca scrie si corect dpdv gramatical e bonus.

Comentează