MANAFU*

Abonamente Evensys

Participa la studiul de audienta al blogurilor romanesti

M-am uitat in Top Social Brands si am vazut ca, in 2011, campaniile legate de Facebook si bloguri au primat intre activitatile desfasurate de companii in social media. la fel a fost si in 2010. M-am uitat si in studiul GFK si am vazut o crestere a interesului fata de Facebook si bloguri deopotriva. Insa cu toata cresterea Facebook de astazi, cu toate posibilitatile de tintire a publicurilor, cu tot ce vreti voi in aceasta mare retea, cred ca blogurile au inca o parte a leului pe care retelele sociale nu o au.

Blogurile creeaza continut mult mai valoros, creeaza comunitati in care oamenii chiar ajung sa interactioneze (nu doar sa dea Like-uri), au o putere de influenta mult mai mare, conteaza in cautari foarte mult etc.

De accea, sustin Studiul de Audienta al Blogurilor Romanesti realizat de agentia StandOut si va invit sa completati chestionarele pe blogurile pe care le cititi. Am inteles ca sunt implicate 60 de bloguri in cercetare si ca astazi este ultima zi pentru feedback.

Va invit sa imi acordati si mie cateva minute aici.

Cineva imi spunea ca blogosfera are nevoie de un restart. Ca ar trebui sa luam o mica pauza si apoi sa revenim cu subiectul in prim plan. Eu cred ca nu am promovat blogosfera destul de mult in ultima vreme. Cred ca discutiile au fost deviate si ca blogosfera a pierdut putin din PR-ul frumos pe care il avea. Sunt atatea lucruri de spus despre beneficiile blogging-ului, incat ar fi chiar pacat sa luam o pauza.

Comentează