M A N A F U *

MANAFU*

Cum sa ne trezim bine dispusi

Despre branded utility, cred, ca am auzit de la Bogdana sau de la Faris, unul dintre vorbitorii de la Idea Forum, din 2007. Pe scurt, vorbim despre a oferi consumatorilor un serviciu util de catre un brand. Cu alte cuvinte, in loc sa faca o campanie publicitara, o companie poate sa isi consume creativitatea si banii pe ceva util clientilor sai.

Am facut acest intro pentru a va prezenta o aplicatie pe care o folosesc de o saptamana. Un bun exemplu de branded utility. Uniqlo Wake Up este o alarma de telefon, ce combina ora, ziua si datele despre vreme pentru a crea o melodie speciala care sa te trezeasca.

Tocmai am faucet un test. “Good morning! It’s 7.30. Today is a sunny day…”. Aplicatia este disponibila pentru platformele iOS si Android.

Voi cauta sa aduc pe blog si alte “servicii utile branduite”. Daca aveti exemple personale, va invit cu ele intr-un guest post.

1 comentariu

  1. 50bani says:

    In afara de cazul cand afara sunt tunete, nu vad cum m-ar putea trezi aplicatia asta…

Comentează