M A N A F U *

MANAFU*

Future of Media

Importanta monitorizarii comentariilor din mediul online

Exista un caz celebru deja al unei companii care s-a bucurat de un super-articol intr-o publicatie tiparita, insa cand a citit comentariile in versiunea online, si-a dat seama ca e in plina criza de imagine. Fosti angajati spuneau totul din casa.

Publicatiile online atrag in continuare un volum foarte mare de comentarii. De exemplu, cele 13 surse online monitorizate de ZeList Monitor in ultima luna au generat peste 320.000 de comentarii. Foarte multe, nu?

“Comentariile se numara printre indicatorii popularitatii articolelor atat in cazul presei online, cat si in cazul blogurilor, fapt pentru care demararea procesului de monitorizare a comentariilor publicatiilor online a avut la baza dorinta de a oferi cat mai multe informatii, rezultate cat mai complete privind numarul de aparitii si numarul de impresii generate de acestea clientilor Zelist Monitor“, spune comunicatul ZeList.

Monitorizarea comentariilor permite o mai buna intelegere a atitudinilor/sentimentelor cititorilor asupra companiilor/brandurilor. Rezultatele monitorizarii ofera informatii esentiale in lansarea unei discutii directe intre brand si cititori.

Cele 13 surse monitorizate de ZeList Monitor sunt: capital.ro, adevarul.ro, evz.ro, ziuaveche.ro, mediafax.ro, jurnalul.ro, hotnews.ro, gandul.info, stirileprotv.ro, antena3.ro, realitatea.net, perfecte.ro, eva.ro. Numarul lor va creste in fiecare luna.

Comentează