MANAFU*

Abonamente Evensys

Regula celor 3 raspunsuri in social media

rules

De cativa ani mi-am “impus” o regula: Daca dupa trei raspunsuri oferite cuiva pe blog si mai ales pe Facebook sau Twitter etc. nu ne-am lamurit amandoi, inchei discutia. Sau o mut pe e-mail ori la telefon. Daca interlocutorul nu a inteles ideea, nu are niciun rost sa ii deranjez pe ceilalti participanti in conversatie sau pe privitori cu tot felul de detalii si lamuriri. De altfel, cand vine vorba de branduri si de interactiunea cu publicul, spun mereu: “Scoateti conversatia de acolo (din retea)!”

Uneori cei cu care schimbam replici au o agenda ascunsa sau cauta sa agite spiritele (trolling), alteori oamenii se plictisesc si vor sa discute cu cineva si cateodata unii nu inteleg pur si simplu. In orice situatie, iti recomand “Regula celor 3 raspunsuri in social media”. Vei salva timpi, nervi si vei reusi, poate, sa finalizezi discutia in cel mai fericit mod.

© Ivelinr | Dreamstime.com

6 comentarii

  1. Bulineta says:

    Este o idee foarte buna cu toate ca anumiti interlocutori insista sa te tina de vorba…

  2. Natural says:

    O data, de doua ori, de trei ori… Pai pana cand? Aplici inteligenta stramoseasca 🙂 Spor!

  3. karmapolice says:

    genial..pierdere de energie inutila

  4. […] urma cu 2 ani, Cristi a organizat unul dinfre cele mai inedite evenimente la care am avut ocazia sa particip: […]

  5. Mulțumesc de idee, mi se pare foarte bună.

    Am tendința să continui și unde nu e cazul.

Comentează