MANAFU*

Abonamente Evensys

Povestea reala a unor barbosi legendari

Daca mi-as fi facut “rezolutiile” pentru 2014, sigur as fi trecut in lista “sa nu uit sa ma joc”. Vorba aceea, noi nu incetam sa ne jucam pentru ca imbatranim, noi imbatranim pentru ca incetam sa ne mai jucam. Iar cand Heineken m-a provocat sa port barba pentru cateva ore, am zis: “Hell yeah, let’s play!”.

Am purtat barba pentru a juca un rol in lansarea noii campanii globale Heineken in Romania, The Odyssey, o continuare a seriei Legends din 2013. Au fost alaturi de mine Andi Moisescu, Chinezu, Cosmin Tudoran si Toma Nicolau, iar Cristina Bazavan si Andra Zaharia au fost cu ochii pe noi. Cat sa nu ne luam prea in serios rolul.

Multi au zis ca barba mea a fost creata pe calculator. Nu a fost. Am stat cuminte pe scaun pret de vreo 10 – 15 minute, timp in care un specialist in barbi (nu e o gluma) m-a “preparat” ca pe un actor de film. Barba a fost creata special pentru mine pentru a se potrivi cat mai bine fizionomiei.

Unii au fost intrigati de aparitia barbosilor, altii s-au amuzat. Cam la fel s-a intamplat si cu spotul Heineken care anunta campania globala. Brandul promitea ca in clip apar oameni reali si nu actori, care au abilitati unice si fac lucruri “legendare”. Ceea ce i-a amuzat pe unii si i-a indignat pe altii.

Publicul a comentat autenticitatea barbosilor din reclama (asa cum s-a intamplat si in cazul nostru), iar ca raspuns, directorul de comunicare global al brandului a decis sa arate ca oamenii obisnuiti pot fi legendari si fiecare are calitati unice in felul sau. Cu acest clip.

De fapt, cand m-a intrebat Heineken daca vreau sa port barba, m-am gandit putin inainte: “Nu ar fi un pic ciudat?!”. Dar nu mi-a luat mult timp sa ma decid. La urma urmei, pentru mine personal e un lucru legendar.

4 comentarii

  1. […] trebui să menţionez că hăhăiala cea mai mare a fost când l-am văzut pe Manafu cu barba aia, căci şocul cultural a fost unul deplin :)) Andi, fireşte, a părut că are barbă […]

  2. Campania cu barbiile nu m-a dat pe spate. Dar clipul asta ca raspuns daca e sau nu e real… e genial.

  3. Radu Oncescu says:

    @Dragoș S :

    Cei de la Heineken (prin W+K Amsterdam) „au inventat-o” pe dna van der Gaal. Presa internațională (site-urile de specialitate) a căutat-o și pe LinkedIn și nimic.
    Se numește „The PR Film”.

  4. Șerban says:

    Eu aș prefera să am bere în sticlă, nu barbă.

Comentează