MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum a regizat Heineken un selfie facut din spatiu

spyfie

De câțiva ani buni, Heineken ne-a obișnuit cu campanii mari globale, caracterizate de creativitate și impact. În câteva am fost și eu implicat și pot spune că fiecare dintre ele a avut în spate o logistică și o organizare de amploare. Cea mai recentă campanie a fost prilejuită de lansarea nolui film James Bond, Spectre, marcând 17 ani de colaborare între brand și franciza 007.

În centrul comunicării a fost primul selfie din spațiu, realizat în parteneriat cu specialiștii în imagine prin satelit de la UrtheCast. Pentru acest inedit proiect, numit Spyfie, au fost folosite o cameră satelit de rezoluție mare, numită Deimos-2 și o cameră video cu ultra-high definition, Iris, montată pe Stația Spațială Internațională.

Peste 200 de invitați din întreaga lumea au venit în Las Vegas pentru Spyfie. Printre ei s-au aflat și bloggerii George Buhnici și Ionuț Bunescu și fotograful Alex Gâlmeanu. Într-un loc special amenajat în deșert, aceștia au fost imortalizați din spațiu de la 600 de km deasupra Pămantului. Camera Deimos-2 a mărit imaginea pentru a capta o perspectivă aeriană inedită. Ulterior, au fost folosite tehnologii de amplificare pentru a obține o imagine individuală cu fiecare oaspete în parte.

Mai mult, fanii au avut acces la conținut exclusiv cu imagini din culisele noului film, o campanie inovatoare în social media, promoții in-store și activări locale.

Spotul TV, intitulat “The Chase” l-a avut pe Daniel Craig ca protagonist, interpretându-l pe James Bond într-o cursă pe apă și a fost lansat într-un mod creativ, prima dată pe Facebook.

2 comentarii

  1. Ionut says:

    Tot timpul cei de la Heineken au fost inventivi cand vine vorba de promovare.

Comentează