MANAFU*

Abonamente Evensys

Online: Pariul cu RSS

Sunt multe lucruri pentru care imi place toata aceasta “nebunie” Web 2.0, insa in mod particular, apreciez RSS, mai precis felul in care mi-a influentat experienta navigarii pe Internet.

Si chiar vroiam sa scriu ceva pe tema asta, vazand o dezbatere de idei pornita la Bobby, Zoso si Subiectiv si legata de servirea feed-urilor full sau partial catre cititorii blogurilor care prefera lectura prin RSS.

Zoso a venit zilele trecute si cu un top al celor mai citite feed-uri de mass-media, conform Google Reader. Asa cum spune si el, cifrele nu sunt cele corecte, ele exclud inregistrarile oferite de alte readere, cum ar fi Bloglines, de exemplu. Chiar si asa, cunoscuta fiind popularitatea Google Reader, putem spune ca suntem foarte aproape de adevar.

Nu dezvolt inca ideile – de fapt intrebarile – mele legate de RSS, doar le lansez acum:

  1. Vom abandona in viitorul nu foarte indepartat vizitarea directa a site-urilor in favoarea lectruii prin RSS?
  2. Daca si cum influenteaza RSS design-ul site-urilor astazi?
  3. Vor fi luati in considerare in monitorizarile de audienta si acei “vizitatori” veniti prin RSS?
  4. Sunt utilizatorii de RSS mai “valorosi” (importanti, influenti, fideli etc) decat vizitatorii obisnuiti?
  5. Ce forme de advertising vor prinde in mediul RSS?

Tags: ,

Comentează