MANAFU*

Abonamente Evensys

Online: Site-urile de companie trebuie sa moara!

Vreau sa scriu acest post de ceva vreme!

In vacanta de iarna, a trebuit (nu mai intru in detalii) sa apelez la serviciile RCS. Pe scurt, nu am avut incotro si am ajuns sa le devin client. Si pentru a capata aceasta calitate am vrut sa ma informez inainte asupra ofertei lor vizitand site-ul companiei.

Nu a fost prima data cand am ramas dezamagit de experienta oferita de prezenta pe web a unei firme. Dar a fost momentul in care mi-am dat seama ca site-urile de companie trebuie sa moara. Gata!

Pana acum cativa ani, ne plangeam ca nu vedem site-uri de companie, ca nume mari lipsesc de pe Internet. Si probabil cei mai multi developeri au replicat la maximum aceeasi reteta: Sa facem un site cu Home, Despre noi, Servicii, Clienti, Contact!

Gata! Nu mai avem nevoie de ele! Cele mai multe nu ne ajuta asa cum ar trebui. Asa cum a fost si experienta mea pe site-ul RCS.

Web developerii ar trebui sa faca site-uri pentru consumatori, sa caute sa raspunda nevoilor clientilor. Sa fim seriosi! Cine cauta pe Internet istoria RCS? La naiba, eu cautam optiunile pe care le am ca nou abonat si detalii privind oferta. Si cine vrea grila de programe in PDF? Ca sa nu mai vorbesc ca din oferta online intelegi ceva, iar la “sucursala” ti se spune categoric altceva.

Acest post nu este despre RCS. Am multe motive pentru care imi pare rau pentru ei. Sa va spun cum vad eu unele programe in mod analog si altele in digital? Sau sa mai povestesc o data cum a fost convorbirea din call-center despre setarea conexiunii la Internet pe un computer Apple?

Cateodata chiar ma gandesc daca sa povestesc astfel de intamplari pe blog sau nu. Ma opresc de cele mai multe ori. Nu e stilul meu. Totusi poate niste marturii proprii ii vor ilumina pe altii. Ma rog…

Acest post este dedicat tuturor celor care fac site-uri. De voi depinde sa avem experiente placute pe web. Si utile mai ales.

Tags:

Comentează