M A N A F U *

MANAFU*

Cine cheltuie cei mai multi bani pe reclama pe Facebook

“Cum conving managementul sa adopte social media?” – aceasta este una din intrebarile pe care le primesc adesea in training-uri si workshop-uri. Am oferit deja raspunsuri aici si aici. Un alt raspuns il ofera un minunat articol din Business Insider care ne arata care sunt companiile care cheltuie cei mai multi bani pe promovarea pe Facebook. Daca lucrezi in FMCG, telecom, banking, retail sau online, iti recomand sa il citesti. Poti gasi raspunsuri pentru sefi, dar si niste idei interesante.

Pentru cei mai comozi sau cu putin timp, pun mai jos topul cheltuitorilor pe Facebook. Sunt si cateva surprize, nu?
1. ZYNGA
2. FAB.COM
3. ELECTRONIC ARTS
4. PROCTER & GAMBLE
5. AT&T
6. AMERICAN EXPRESS
7. EXPERIAN
8. GROUPON
9. WALMART
10. MICROSOFT
11. GOOGLE
12. VERIZON
13. EBAY
14. UNILEVER
15. NESTLE
16. SAMSUNG
17. DELL
18. DISNEY
19. L’OREAL
20. STARBUCKS
21. CITI
22. JPMORGAN CHASE
23. TURNER
24. NIKE
25. MASTERCARD
26. VISA
27. McDONALD’S
28. ANHEUSER-BUSCH INBEV
29. HSBC
30. FORD