MANAFU*

Abonamente Evensys

In culisele noii campanii CHIO Chips cu aroma de saorma si aripioare picante

Cum ati reactiona in fata unei inghetate cu aroma de bacon? Ea exista, probabil stiti, in US. Cand a aparut, lumea a sarit in sus, dupa care au urmat testele pe multe bloguri si publicatii online. In Romania nu a aparut, insa noi ne putem lauda cu primele chips-uri cu aroma de saorma si aripioare picante din lume.

Nu am intalnit inca un test pe blogurile de la noi, dar am vazut reactii care m-au facut sa zambesc foarte mult. Ideea acestor produse te face sa spui: nu cumva au mers prea departe? Chiar asa! Isi doreste cineva chips-uri cu saorma si aripioare picante?

Au mers pana la preferintele consumatorilor, as putea zice. Si as face un mic pariu, pornind de la ineditul produselor si publicul tinta: tinerii aflati mereu in miscare, mari fani fast food. Eu zic ca produsul va prinde. Tine cineva pariul?

Alegerea “ambasadorilor aromelor” pare foarte inspirata. Krem si Adrian Ţuţu sunt fosti participanti la emisiunea “Romanii au talent”, organizata de ProTv in 2011 si 2012. Ţuţu este marele castigator al primei editii, Krem a fost unul dintre finalisti in cea de-a doua.

Clipul TV ii prezinta pe artisti intr-un street dance battle cu doi oameni de ordine amatori de saorma si aripioare. Sa zicem ca spotul are “de toate”: muzica, vedete si decor pe placul target-ului si un strop de razvratire in fata autoritatii.

Pe langa clip, CHIO a apelat si a mediul online. Mixul TV – Internet – Social Media devine deja o formula clasica pentru lansarea unui produs la noi. Inainte de spotul TV, brand-ul a inceput o campanie de teasing pe Facebook timp de o saptamana (“Oare ce vor face Tutu si Krem alaturi de CHIO?”), urmata de un reveal (artistii au anuntat intr-un clip video aroma de saorma si cea de aripioare picante). In paralel, a functionat un concurs cu fanii de pe Facebook (“Pune o poza cu tine si unul dintre cele doua produse”). Spotul a intrat pe mai multe televiziuni, dupa ce a fost mai intai lansat pe Facebook.

Daca ma intrebati pe mine, e si o miscare de marketing foarte buna. Atrage atentia asupra intregii game. E o tactica pe care o vad tot mai des in US: sa fii disruptive in comunicare. Exemplul cu inghetata de mai sus e relevant, nu?

Cel mai tare lucru pe care il poate face CHIO acum este sa refaca rapid spotul in stil Harlem Shake. Si sa includa in lantul de distributie reteaua Dristor Kebap.

5 comentarii

  1. depinde…

    daca nu are aroma de “shaorma cu de toate”, atunci tot degeaba 😀

  2. eu nu le-am incercat inca, dar nu iau niciodata cu de toate. imi place sa fiu creativ!

  3. mihai says:

    avand in vedere ca la cel mai recomandat fel de mancare la gala premiilor outinmures.ro a fost shaorma si culmea nu a fost trolling pentru ca au castigat si alte categorii :)) nu avem asteptari…

  4. un muc says:

    daca ar fi tinut cont de traditie ar fi facut chipsuri cu aroma de sarmale sau de mici cu mustar 🙂
    in alta ordine de idei, n-as zice ca “vedetele” alese au fost cele ma potrivite. as putea sa iti dau nenumarate exemple de tineri care nu i-au recunoscut pe cei 2.

Comentează