MANAFU*

Abonamente Evensys

In spatele afacerii “Royal Baby”

unilever

Iti dai seama cat de mare poate deveni batalia pentru atentia consumatorilor, cand privesti felul in care companiile speculeaza acum in jurul nasterii fiului / fiicei cuplului regal William si Kate. Brandurile se intrec sa creeze editii ale unor produse, care fac trimitere la marele eveniment.

Krispy Kreme vinde gogosile “Bite & Reveal”, cu un continut roz sau bleu, pe care il descoperi abia dupa ce ai muscat. Brandul pentru gravide Seraphine a pus pe autobuzele londoneze afise cu Is it a girl? Is it a boy?”. Editura Bloomsbury a editat cartea “Shhh! Don’t Wake the Royal Baby!”, iar lantul de magazine Harrods vinde cu 30 £ o farfurie dedicata evenimentului. In acest moment, e sold-out. Unilever a pregatit doua ambalaje speciale pentru produsele Comfort Pure si Persil, ce vor fi puse in vanzare dupa nastere. In editie limitata, fireste.

Pe langa acestea, vanzarile de suveniruri, carti, albume, DVD-uri si cele de pe urma festivitatilor vor depasi 240 de milioane £. (via)

Comentează