M A N A F U *

MANAFU*

Cea mai mare campanie din istoria Coca-Cola

Coca-Cola a facut intotdeauna campanii mari, mai ales in momente importante cum sunt competitiile mondiale. Cu ocazia Cupei Mondiale din Brazilia, brand-ul si-a propus sa puna in scena cea mai mare campanie de marketing din istoria sa, “Cupa Tuturor”.

Cu o prezenta in 200 de tari din lume, Coca-Cola si-a propus anul acesta sa faca din Cupa Mondiala un adevarat eveniment “social”. Fanii fotbalului vor fi mai aproape ca oricand de spiritul competitiei. Sa ne imaginam un mare steag realizat dintr-un colaj cu pozele suporterilor din intreaga lume. Cam cat de mare ar putea fi?

Campania vorbeste nu doar despre fotbal, ci de sport in general. Vorbeste despre pasiune si performanta, doua din mesajele brandului in acest moment important in lume. La urma urmei, sportul poate fi o forta pentru binele tuturor.

In Romania, campania a inceput cu o serie de povesti inspirationale din lumea sportiva. Va invit sa le priviti pe primele doua.

***
Blogul Manafu.ro este implicat in sustinerea campaniei “Cupa Tuturor”.

2 comentarii

  1. crap says:

    exista un punct critic dincolo de care, indiferent de creativitate unei campanii, daca are in spate un brand atata de puternic precum coca cola si, evident, o agentie pe masura, rezultatul sa nu te mai impresioneze foare tare. Poate doar sa vina sa reconfirme pozitia in piata a jucatorilor. Dar o sa fie interesant de urmarit.

  2. Paul says:

    La prima vedere, “Cupa Tuturor” suna ca si “toti oamenii sunt egali”.
    “Tuturor” asta, mie nu imi suna bine deloc.
    Avem votul tuturor (universal) – care dupa votul cenzitar aparent a adus bun doar participarea “tuturor”. Iar in tuturor astia se gasesc inclusiv galetile si papornitele cu ulei si zahar.
    Majoritatea decide. (participarea tuturor). Din 10 oameni, 3 destepti spun ca nu e bine sa iti bati nevasta iar alti 7 decid ca locul ei e in bucatarie, eventual plina de vanatai.
    O fi Coca Cola pe buzele tuturor, dar parca as vrea “egalitate dar nu pt. catei”