M A N A F U *

MANAFU*

Cum castiga americanii bani din reclamele afisate pe masini

Business Insider a catalogat Wrapify drept Uber-ul advertiserilor. Este vorba despre un serviciu lansat de curând în SUA, prin care orice proprietar de mașină poate să devină un fel de banner motorizat. Mai simplu spus, îți îmbraci mașina într-o reclamă și câștigi bani din asta.

Disponibil deocamdată doar în 11 orașe din cinci state americane, serviciul este promițător: pentru 40 de kilometri conduși zilnic în San Diego, California, se pot câștiga între 400 și 600 de dolari pe lună, cu condiția ca mașina să fie personalizată total. Există un simulator de câștiguri potențiale pe site-ul Wrapify. O campanie publicitară durează minimum trei luni.

Ca să fie eligibil pentru campaniile publicitare derulate prin Wrapify, un șofer trebuie să aibă minimum 21 de ani, să fie proprietar sau să aibă în leasing o mașină nu mai veche de 2008 și să aibă un istoric curat. Șoferii cu probleme nu sunt bineveniți. De asemenea, nici mașinile care sunt folosite pentru ride sharing, precum cele ale șoferilor Uber, nu sunt acceptate în program.

Odată completată cererea, în cel mult o săptămână, poți avea mașina branduită și să te plimbi prin oraș ca să faci bani. Acest serviciu se adresează în primul rând celor care fac naveta cu mașina personală, expunerea ideală a reclamelor făcându-se în orele de vârf, când (mai) toată lumea e blocată în trafic – sau măcar e înghesuială și ai toate șansele ca mesajul tău să ajungă la cât mai mulți oameni.

Publicitatea făcută pe mașinile personale aflate în trafic este verificată cu ajutorul unei aplicații de smartphone și a localizării prin GPS. Tu pentru câți bani ți-ai personaliza mașina?

2 comentarii

  1. […] mari din SUA, unde blocajele în trafic la ore de vârf fac parte din rutina zilnică, un astfel de serviciu există pentru proprietarii de […]