MANAFU*

Abonamente Evensys

Vii cu o idee creativa si zbori gratuit timp de un an cu Wizz Air

Când eram student, îmi doream mult să lucrez în advertising. Petreceam ore întregi pe săptămână în bibliotecă și cumpăram fiecare carte tradusă care mă aducea mai aproape de marketing și comunicare. Îmi imaginam campanii, visam să îmi văd ideile transpuse în reclame și îmi doream să particip la evenimente.

Îmi aduc aminte că, la un moment dat, am aplicat la un job într-o agenție și timp de o săptămână am lucrat la multe idei și concepte, chiar dacă nu aveam experiență.

Astăzi lucruile stau altfel. Sunt secții specializate în facultăți, multe evenimente, Internetul a deschis o lume nouă, apar multe ocazii de internship și de afirmare a celor care vor să își demonstreze creativitatea.

O astfel de ocazie este oferită acum de Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est. Studenții români se pot înscrie în WIZZ YOUTH CHALLENGE, un concurs internațional de marketing în domeniul aviației. Este o oportunitate pe care mi-aș fi dorit să o am în vremea studenției. Este un exercițiu de creativitate pe probleme de afaceri din lumea reală. Practic, studenții și masteranzii vor avea ocazia să imagineze campanii adevărate.

Pentru început, cei interesați trebuie să se înregistreze în secțiunea WIZZ YOUTH CHALLENGE de pe site-ul companiei până pe 5 aprilie. Apoi, pe 7 aprilie, vor primi un studiu de caz, materiale și detalii orientative. Până pe 21 aprilie 2017, sunt așteptați să își înscrie ideile.

Participanţii trebuie să îşi organizeze propria echipă. Wizz Air nu oferă sprijin acelora care nu au reuşit să se alăture unei echipe. Membrii echipei nu sunt obligaţi să fie studenţi în cadrul aceleiaşi instituții de învățământ superior sau să studieze în aceeaşi ţară. În competiţie se pot înscrie echipe formate din minimum 2 membri şi maximum 4, nu se pot înscrie studenţi individual, fărp a face parte dintr-un grup.

Membrii fiecărei echipe trebuie să fie înregistraţi ca studenti la orice tip de instituţie de învăţământ superior care oferă o diplomă de studiu recunoscută sau care acordă titluri sau calificări recunoscute. O singură persoană poate fi membru doar într-o singură echipă.

Cele mai bune răspunsuri vor fi alese de o echipă internă WIZZ și invitate să participe la finala ce va avea loc în Budapesta, pe 18 mai 2017. Finaliștii își vor prezența studiile de caz în față juriului, alcătuit din membri ai managementului WIZZ și din specialiști externi.

Câstigatorii se vor bucura timp de un an de călătorii nelimitate în rețeaua WIZZ, ce oferă la oră actuală mai mult de 500 de rute din 28 de baze și conectează 138 de destinații din 40 de țări. Cei clasați pe locurile doi și trei vor primi bilete gratuite din partea companiei.

Cred că această oportunitate reprezintă un bun început pentru tineri să își testeze creativitatea, să-și pună în aplicare ideile și să prindă curaj să se exprime liber. Și, desigur, să călătorească oriunde își doresc.

4 comentarii

  1. […] Studenții români se pot înscrie în WIZZ YOUTH CHALLENGE, un concurs internațional de marketing în domeniul aviației, anunță MANAFU […]

  2. țâf says:

    Interesanta treaba. Insa, as vrea o confirmare a faptului ca formularul de inscriere trebuie trimis si prin posta, asa cum citisem pe site… Macar sa nu fac demersuri de pomana.

    Si banuiesc ca proiectul trebuie realizat in limba engleza, corect?

  3. Buna! Eu stiam ca se poate pe mail. Insa am vazut acum ca in formular se spune de trimis si in forma fizica. Intreb si revin!

  4. Este obligatoriu ca echipele să se înscrie şi pe mail, şi să trimită un formular de înscriere la Wizz Air?

    Echipa trebuie să trimită formularul de înscriere atât pe adresa de mail [email protected], cât şi prin serviciile poştale la următoarea adresă:
    Wizz Air Hungary Ltd, 1103 Budapest, Kőér utca 2/a, B épület II-V.

Comentează