M A N A F U *

MANAFU*

Cum arata site-ul de companie al viitorului

Cu toții știm site-urile corporate. Le-am întâlnit cel puțin o dată în viața noastră online. Sunt, de cele mai multe ori, neinteresante și livrează în mare același gen de informații. BMW însă are o altă abordare acum: site-ul creat ca o revistă online.

De cum intri pe bmw.com, ești tentat să verifici adresa din bară, să nu cumva s-o fi tastat greșit. Nu ai greșit, este site-ul oficial BMW, doar că nu mai arată scorțos, oficial, ci a căpătat haine noi, mult mai lejere. Sigur, configuratorul auto și detaliile tehnice (utile pentru cei mai mulți) despre mașinile vândute sunt tot acolo, dar nu sunt primele informații cu care ești întâmpinat când intri pe site.

Primele informații sunt ca niște articole de revistă, un pic animate, pentru că suntem aproape în 2018, totuși! În momentul când scriu acest articol, pe prima pagină a site-ului BMW se regăsesc titluri precum “Condusul autonom: Unde suntem azi? Cum vom conduce mâine?” sau “Rapperul Desiigner: Cum a ajuns noul X6 în videoclipul «Panda»”.

Acel videoclip are 260 de milioane de vizualizări, cred că e potrivit ca un brand care se asociază cu un artist să promoveze la rândul său această colaborare.

Abordarea celor de la BMW nu este una nouă. De câțiva ani, Red Bull are aceeași strategie de comunicare prin conținut, cu o echipă de scriitori și un calendar editorial. Și H&M aduce mult conținut extra pe lângă produsele sale. Cred că e un trend sănătos pentru 2018. Mai știți și alte branduri curajoase, care au renunțat la site-urile super serioase în favoarea conținutului… prietenos?

1 comentariu

  1. Andu Potorac says:

    Nu va fi site. 🙂