M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

TIFF și Nespresso: continuarea unei povești frumoase

Anul acesta, TIFF a fost parcă mai animat ca oricând. Cel puțin, așa am văzut eu cel mai mare festival de film de la noi. Mulți oameni, multe evenimente colaterale, multe activări de la branduri. TIFF tinde să devină mai mult decât un festival de film internațional. Devine și un festival de visual storytelling în era tehnologiei. Sau de tehnologie în era vizualului.

Anul acesta, la cea de-a cincea participare la festival, nu am mai intrat în culisele filmelor. Am fost mai aproape de noile tendinte în cinematografie, de tehnologie, de viitorul comunicării vizuale.

De la ediția de anul trecut, TIFF a inclus în programul său și seria de manifestări InfiniTIFF, care s-au întins pe parcursul a 8 zile și a adus și prima ediție a conferinței InfiniTIFF Summit.

Anul acesta, am participat la TIFF la invitația Nespresso, un brand care are legaturi stranse cu lumea filmului de foarte mulți ani. De peste 10 ani, colaborează cu unul dintre cei mai apreciați actori americani, George Clooney, în toate campaniile mari. Între Nespresso și actor s-a creat o legatură foarte puternică, o asociere naturală și o relație pe termen lung. Însă Clooney nu este singurul actor apropiat de brand. I-am vazut anul trecut și pe Matt Damon, Danny de Vito, John Malkovich, şi Andy Garcia în reclamele Nespresso.

Cei care urmăresc festivalurile de film, probabil știu deja că Nespresso este cafeaua oficială a Festival de Cannes, de peste 10 ani, și se implică în Festivalul de Film de la Berlin, Festivalul de Film Karlovy Vary sau BAFTA. În 2018, brand-ul a marcat cel de-al treilea an de când este „cafeaua oficială” a TIFF și a avut o prezentă extinsă în festival.

Brand-ul a fost și unul dintre susținătorii importanți ai InfiniTIFF și InfiniTIFF Summit, unde participanții au fost expuși unor forme noi și inovatoare de storytelling audiovizual. La ClujHub, s-au strans în fiecare zi oameni de film, antreprenori din audio-vizual, jurnaliști, bloggeri și tineri interesați de noile tendințe în comunicare. Summit-ul a adus în fața publicului mai mulți vorbitori internaționali, oameni care dau tendințele în industria cinematografică și în tehnologie.

InfiniTIFF, locul noilor tendințe în film și tehnologie

Chef Paul Oppenkamp pregătind o cină specială la The Bricks

Alin Dorobanţu, Nespresso Ambassador, preparând un cocktail cu gin și cafea

Prietenii Nespresso la petrecerea BT de la Casino

La petrecerea din ultima seară a festivalului

 

1 comentariu

  1. Olivia says:

    Foarte bine, bravo!

Comentează