M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

KFC a lansat un serial în 4 episoade pe YouTube

KFC este un brand care a căutat mereu să vină cu ceva nou în social media. Acum, lansează serialul online SOCIAL ME, o producție inspirată din povești reale, care exagerează diferența dintre persoana pe care o construim în social media și persoana din viața reală.

SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri. Serialul este deja disponibil zi pe canalele oficiale de social media ale KFC în România: Facebook, YouTube și Instagram TV și este construit pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect!

SOCIAL ME are 4 episoade care prezintă apogeul și declinul în social media al personajului principal, o tânără care are o misiune foarte clară de îndeplinit în fiecare zi: tot ce postează în social media trebuie să spună despre ea că are o viață perfectă: „Totul fake-uit, nimic pe bune.” Prietenul e doar un selfie stick uman pentru ea, cea mai bună prietenă din copilărie este subiectul perfect pentru o reuniune emoționantă, iar câinele ei este magnetul perfect de like-uri.

Odată cu SOCIAL ME, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Acesta este spațiul virtual în care consumatorii pot găsi mereu ceva nou și interesant, atât din punct de vedere al tipului de conținut, cât și din punct de vedere al informațiilor cu privire la produsele KFC. Obiectivul acestei transformări este acela de a crea o comunitate unde oamenii vin pentru divertisment, conținut de calitate și pentru inspirație.

1 comentariu

  1. Cristiana says:

    Interesant, multumesc pentru informatie 😀