MANAFU*

Cum stau cu sănătatea digitală brand-urile din România

Brand-urile din mai multe industrii-cheie au fost chemate în „cabinetul medical” al Digitas România pentru un control amănunțit al „sănătății digitale”. Cu alte cuvinte Digitas a dezvoltat un instrument de măsurare a sănătății brandurilor în digital, numit Digital Health Index, ce afișează datele în timp real pe www.digitalhealthindex.ro.

Vorbim de informații relevante de la radiografierea brandurilor și a concurenței până la diverse predicții în scopul luării celor mai bune decizii de business.

Digital Health Index oferă:
• Optimizarea mixului de canale digitale
• Determinarea celor mai bune mesaje pentru brand, luând în considerare și teritoriile ocupate de competiție
• Indentificarea celui mai potrivit unui mix de formate testate și optimizate pentru fiecare canal în parte
• Identificarea topicurilor pentru a construi o comunicare contextuală
• Strategiile câștigătoare și instrumentele necesare pentru a fi la paritate sau chiar pentru a depăși brandurile competitoare și pentru a diminua lipsa de comunicare dintre brand și consumator

În această primă etapă, s-a luat în calcul T1 2021 în comparație cu T4 2020. Categoriile analizate sunt Auto, Bănci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici și Soft Drinks.