MANAFU*

Cum stau cu sănătatea digitală brand-urile din România

Brand-urile din mai multe industrii-cheie au fost chemate în „cabinetul medical” al Digitas România pentru un control amănunțit al „sănătății digitale”. Cu alte cuvinte Digitas a dezvoltat un instrument de măsurare a sănătății brandurilor în digital, numit Digital Health Index, ce afișează datele în timp real pe www.digitalhealthindex.ro.

Vorbim de informații relevante de la radiografierea brandurilor și a concurenței până la diverse predicții în scopul luării celor mai bune decizii de business.

Digital Health Index oferă:
• Optimizarea mixului de canale digitale
• Determinarea celor mai bune mesaje pentru brand, luând în considerare și teritoriile ocupate de competiție
• Indentificarea celui mai potrivit unui mix de formate testate și optimizate pentru fiecare canal în parte
• Identificarea topicurilor pentru a construi o comunicare contextuală
• Strategiile câștigătoare și instrumentele necesare pentru a fi la paritate sau chiar pentru a depăși brandurile competitoare și pentru a diminua lipsa de comunicare dintre brand și consumator

În această primă etapă, s-a luat în calcul T1 2021 în comparație cu T4 2020. Categoriile analizate sunt Auto, Bănci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici și Soft Drinks.

3 comentarii

  1. Ionica says:

    Super tare, chiar am incercat si ofera date super folositoare!!
    Mersi de recomandare

  2. parerea mea este ca firmele mari si mijlocii din Romania au avansat foarte mult la tot ce inseamna branding pe internet, social media, marketing online si se apropie incet-incet la nivelul firmelor din Vest, nu ca cifra de afaceri dar ca si gandire si planificare

  3. Alex says:

    Interesant studiul, multumesc pentru informatie!

Comentează