MANAFU*

Abonamente Evensys

Adrian Hădean se implică în digitalizarea industriei HoReCa

Adrian Hădean, unul dintre cei mai apreciați chefs din România, a devenit acționar și ambasador de brand în proiectul Bookingham.

Bookingham este o soluție de digitalizare completă pentru restaurante și o platformă de rezervări online pentru clienți, prezentă în 39 de orașe din țară.

Competiția pe piața rezervărilor online devine acerbă, Bookingham concurând cu IaLoc.ro și Restograf.ro, două platforme locale, dar și cu OpenTable.com, un mare jucător american, cu o prezență foarte mică deocamdată în România.

Prin noul său rol, Adrian Hădean își propune educarea clientului care intră în restaurant, dar și digitalizarea localurilor, pentru a putea oferi o experiență cât mai bună. În același timp, Bookingham oferă și soluții de marketing și de fidelizare restaurantelor.

2 comentarii

  1. Tiberiu says:

    Salut

    Am comparat Bookingham cu TripAdvisor. Din ambele pot face rezervari, din aplicatia mobila. Din TripAdvisor se poate apela, din Bookingham rezervarea este mai complexa la fel.

    Bookingham ofera alegerea locatiei (și TripAdvisor), rezervare și economie de timp (din TripAdvisor poti suna), recenzii reale și recente (le curatoriază cineva? cum? asta este o boală deja, la site-uri de e-commerce, s-a schimbat legislația, poate se schimbă ceva; dar TripAdvisor are recenzii, lăsând deoparte simulările din anii trecuți, cine știe să consume recenzii poate alege cum trebuie).

    Pe de altă parte, Bookingham nu este DOAR despre HORECA, țintește să aducă la un loc servicii de întreținere, medicale, etc. Ca atare pivotarea pe eating este destul de unilaterală.

    Am intrat în celelalte secțiuni pe un oraș care mă interesează, este work in progress aici https://bookingham.ro/tulcea/sport.

    Chiar cu erori de programare aici https://bookingham.ro/tulcea/doctori

  2. […] Adrian Hădean se implică în digitalizarea industriei HoReCa […]

Comentează