M A N A F U *

MANAFU*

Advertising: Romtelecom merge si mai departe

Se intampla ceva la Romtelecom. Dupa spotul pentru ClickNet, “batranul” operator vine cu o noua initiativa de advertising mai tinereasca: un viral (tot pentru ClickNet) (cu o oferta) de Craciun.

Jobsessive ne intreaba ce parehttp://www.blogger.com/img/gl.link.gifre avem despre viral (compus din doua spoturi). Ii raspund aici:
* Spoturile mi se par un pic cam lungi si efectul de filmare de amator prea accentuat.
* Puteau sa mearga totusi pe o imagine mai buna (totusi exista acum camere video high definition pe segmentul consumer) sau macar sa ofere si variante pentru rezolutii mai bune.
* Nu imi dau seama daca e bun viralul la promovarea unei oferte. Ramai cu “fazele” din spoturi sau cu beneficiile ofertei?
* Acum astept sa vad “campania de promovare” pentru viralul asta…

Intereanta mi s-a parut posibilitatea de a personaliza cu mutra mea acest viral. Am mai vazut asta intr-o campanie recenta a Axe.

UPDATE: Iata si campania de promovare. Mersi, Claudiu. O sugestie: Optimizati pentru search site-ul de promovare, sa iesiti in primele 2 pagini de rezultate! Aa, si inca ceva. “Urcati” spoturile si pe YouTube.

Tags:

Fara comentarii

  1. Denisa says:

    Păcat că de pe dial-up n-o să poată nimeni să vadă “viralul”.

  2. Mihai says:

    Acesta nu este un clip viral…este doar un clip filmat prost. Este penibil modul in care agentia in cauza a inteles sa ia conceptul de clip clasic, fara mesaj, publcitate de dragul publicitatii si sa il filmeze cu telefonul.Clipul nu are o idee, nu are concept, personajele se comporta exagerat de nenatural. Pe scurt – slab. Foarte slab.

Comentează