M A N A F U *

MANAFU*

Media: Primul Forbes

Primul numar al Forbes a aparut astazi la chioscuri. De obicei, semnalez diverse lansari si fac o mica recenzie pe blog. Acum insa am sa fac altceva. Am sa va spun cum as fi facut eu primul numar:

  • As fi pus pe coperta un personaj la nivelul si dupa renumele revistei. Un om puternic, cu greutate in business, un model sau un personaj demn de invidiat.
  • As fi cautat un cover story rasunator, un material care sa genereze PR si sa atraga atentia, ceva ce nu a gandit nimeni sau ceva in ton cu revista, un top, de exemplu. Topurile vand si asta ne-a invatat Forbes cel mai bine.
  • Pentru o revista care apare de doua ori pe luna si are 26 de jurnalisti, as fi facut articole mai multe si mai scurte, in stilul BusinessWeek.
  • As fi avut insa un dosar “greu”, interesant sau util ori topul de care aminteam.
  • Prima impresie conteaza si pentru o revista, de aceea as fi cautat sa am articole fie foarte interesante, inedite, fie dezvoltate in jurul unor nume grele. Deja incep sa ma repet, atat de mult lipsesc personalitatile din acest prim numar!
  • As fi pus subiectul de pe coperta undeva la final, la ce numeam pe vremuri “business unusual” (CNN avea o rubrica numita asa, daca nu gresesc).
  • M-as fi ferit de subiecte scrise si tot scrise (francize, Steve Jobs), greu digerabile (chipurile Intel, certificate de trezorerie) sau “subtiri” (Publicitate in/cu/pe taxiuri, concurs de logo-uri)
  • M-as fi ferit de Octavian Radu la primul numar. El mereu face ceva. Deja asta nu mai e news. Doar daca se retrage!
  • As fi scris mai multe despre ce se intampla de fapt in jur, incercand sa nu bat aceeasi moneda a crizei, ci sa vin cu idei si solutii pentru recesiune. Sumarul asta pare a fi facut in octombrie!
  • Chiar daca eram limitat la design-ul de import, foarte nepotrivit dupa parerea mea, as fi cautat sa il aerisesc cu fotografii bune si sidebar-uri. Nimeni nu mai vrea sa citeasca atat de mult!
  • I-as fi facut un website. Fara nu se mai poate astazi. Domeniile www.forbes.ro si www.forbes-romania.ro sunt inactive.

Dupa primul numar, Forbes pare a fi doar un challenger pentru saptamanalele deja bine ancorate: Business Magazin si Money Express. Cu toate acestea, ar putea sa prinda viteza dupa lansare, cand altii au inceput sa se dezumfle.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE

Tags:

Comentează