M A N A F U *

MANAFU*

PR Forum

3 semne ca social media sunt “de viitor”

O sa se vorbeasca anul acesta despre social media atat de mult, incat la un moment dat o sa ne cam saturam. Dar nu avem ce face. Mai mult ca orice alt an, 2010 va fi “exploziv” in social media. Am vazut ca si Samsung face reclama unui telefon cu acces rapid la Facebook.

In toata valtoarea din ultima saptamana (in care sunt eu prins), mi-au ramas in minte trei lucruri care ar trebui sa ne convinga ca social media sunt “de viitor”, cum ziceam si int titlu. Iata!

  • AGENTII SPECIALIZATE IN SM – Ieri, Republika Interactive a anuntat ca se repozitioneaza ca “agentie de social media marketing”. Desi mai exista “mecanici” in zona, atelierul lor si-a pus primul firma mare luminoasa la strada. Bravo lor! First-Mover Advantage!
  • PITCH-URI (DOAR) PE SOCIAL MEDIA – Am auzit ca au inceput sa apara. Poate erau si inainte. Mie mi se pare ca e un semn bun. Ajuta la maturizarea pietei.
  • JOB-URI IN SOCIAL MEDIA – In asta cred poate cel mai mult acum. In specializarea pe social media. Si daca mai gasesti si o companie sa te plateasca pentru asta… !!!??… Ei bine, UberVu angajeaza social media evangelist.

Acum ma gandesc sa prelungesc lista de motive pana la 10. Ce sa mai pun?

4 comentarii

  1. malina says:

    Imi permit sa adaug si eu: integrarea emailului cu social media. adica, posibilitatea ca utilizatorii sa share-uiasca informatia primita pe email direct in profilele personale din retelele de socializare

  2. george says:

    Un alt motiv ar mai fi ca exista site-uri gen pitzipoanca.org si cocalari.com care ne arata exemplele negative din societate, pornind de la profiluri de oameni de pe hi5.

  3. @malina Da, e o idee buna asta!

  4. Daniel ION says:

    Daca vorbim la nivel global, social media este de viitor “as in the future is now”.

    Iar un motiv pentru care bulgarele nu mai poate fi oprit consta in mutarile unor companii uriase precum Ford, Coca-Cola, Unilever, Pepsi, care au investit sume importante si vor continua sa o faca pana in momentul in care vor putea masura efectele.

Comentează