M A N A F U *

MANAFU*

Calul alb de la BCR


Astazi e ziua clipurilor de pe YouTube. Mi-a placut noua abordare a BCR din spotul de mai sus. Are sansa sa devina viral? [via]

Tags: , , ,

4 comentarii

  1. Robert says:

    nici o sansa sa devina viral. e prea plicticos.
    realizarea e tehnic ok, iar mesajul trece in regula. insa e un spot cuminte. ca BCR-ul.
    sunt foarte curios de ratele de raspuns ale reclamei TV – i-au ametit cei de la agentia de media cu un reach bun la 3+ iar cei de la marketing BCR spun in board ca nu se inghesuie clientii sa-si faca internet banking deoarece e criza.
    la naiba, unde merge marketingul de azi? unde sunt publicitarii de altadata – o alta mostra de lipsa de inspiratie – spotul telecom cu insurateii care isi transmit nunta pe net. sper sa se opreasca aici, nu as suporta sa-i vad si in luna de miere sau cum isi filmeaza in direct nasterea primului copil!

  2. Cornel says:

    E altfel fata de celelalte spoturi BCR. Aici o bila alba.
    E funny cum se cere acum oferta de viral.Sunt oameni din industrie care-au pus definitie pe viral, deci l-au transformat in standard. : “As dori un viral va rog; cat ma costa ?” c’moon.

    Si ca sa-ti raspund la intrebare: ma iau dupa “definitie” (peste 10k views=viral) si spun ca da, cu un mic push, va “deveni” viral. Dar, chiar daca are o executie buna si e funny, nu “va pleca” viral niciodata 🙂

  3. Madalina says:

    deci probabilitatea sa gresesti cand faci tranzactii prin internet banking-ul de la BCR e mai mica de 1 (100%)…pai, 99% e mai mic decat 100%…ce pot sa spun..inteligent… DUH!!!!!!!!

  4. gica contra says:

    1164 vizionari in 6 saptamani. Deci e VIRAL. Mission accomplished. Aplauze !!!!

Comentează