M A N A F U *

MANAFU*

Ce vor deveni site-urile companiilor?

AdAge are un articol interesant despre cum Facebook a devenit locul cel mai vizitat de fanii unor branduri, acestea atingand audiente mult mai mari decat cele avute pe site-urile oficiale sau in bazele de date. Articolul arata cu cifre cum scade interesul pentru site-ul oficial si creste cel pentru prezenta in social media. Pe Facebook, in acest caz.

Cauzele? Cresterea interesului consumatorilor pentru social media si reclama. Tot mai multe brand-uri includ in publicitatea lor trimiteri catre conturile lor “sociale”.

In aceste conditii, care va fi in viitor rolul site-ului de companie si cum ar trebui acesta sa se reinventeze?

2 comentarii

  1. Gloria says:

    Se pare ca inca n-a raspuns nimeni iar eu m-am gandit la ce folosesc chiar si acum un site.
    Va avea rolul pe care il are si o carte de vizita – te bucuri ca o primesti, stii ca te va ghida mai departe in cautarile tale, o mai cauti din cand in cand, cand vrei sa gasesti ceva-> siteul banuiesc ca va ramane pe primele locuri in motoarele de cautare.

    Va ramane platforma pe care vor fi informatiile de baza – chiar daca nu actuale, uneori e nevoie de istoria acelei companii, uneori vrem sa gasim niste fapte din trecut – iar intr-un profil de fb sau twitter va fi destul de greu sa gasim “trecut”.

    Si normal ca va fi locul ideal unde vor sta mereu butoanele care te vor directiona spre retelele sociale, unde vei gasi mereu linkul catre site.

    E un cerc vicios si nu prea vad sa poata unul fara celalalt. Acum sa speram ca nu-si doresc un bounce rate mic si un average time mare pe site, dar e bine sa fie, si sa fie cat mai complet – pt ca e oglinda si radacina companiei in acelasi timp.

  2. monis says:

    Sunt curioasa cum isi vor face operatorii de servicii intrarea in social media.. ma refer la tara noastra..eu personal am vazut prea putine companii care ofera televiziune, internet si alte servicii conexe prezente in acest mediu… Poate ma insel…

Comentează