M A N A F U *

MANAFU*

O data la doi ani, ne bucuram de noi jucarii online!

E o nebunie cu Piterest asta! Pe unde ma uit, vad multe posturi, articole, prezentari, ghiduri, ebooks despre noua senzatie in social media. Recunosc ca si eu sunt putin prins de fenomen. Ma uitam astazi pe o prezentare despre Pinterest, cand m-a lovit ideea din titlul postului.

Acum avem Pinterest. In 2010, Foursquare devenea un fenomen. Cu doi ani inainte Facebook, desi o forta deja, incepea ascensiunea spre ceea ce este astazi, iar in 2006 Twitter incepea sa prinda teren chiar de la lansare. Cu doi ani inainte, am inceput sa vorbim de fenomenul blogurilor. Nu ma refer aici neaparat la piata locala. Noi am avut mai mereu un delay cam de un an fata de ce se intampla afara. Acum il vad scurtat la sase luni.

The Ultimate Guide To Pinterest
View more presentations from Michael Litman

Evident, mai sunt si alte “jucarii” lansate intre aceste mari nume. Google Plus si Quora in 2011 sunt doua exemple bune. Quora si-a gasit locul, ca sa zic asa, iar reteaua Google creste incet si in liniste, asa cum Facebook a crescut in umbra MySpace.

Dar cu cate jucarii ramanem? Si copiii isi doresc multe jucarii, insa mereu tin cateva alaturi de ei, cu care se joaca mai mult. Un studiu de acum un an si ceva arata ca romanii si-au deschis conturi pe patru retele sociale si folosesc activ trei dintre ele. Daca ma uit la experienta personala, in prezent, sunt activ (nivel mediu) pe Facebook, Google Plus, Twitter, Pinterest, Foursquare si pe doua platforme de blogging (WordPress si Tumblr).

Voi cate jucarii preferate aveti? Si cum vedeti gestionarea in viitor a tuturor proprietatilor online? Ma gandesc ca nu adoptia lor va fi o problema, ci pastrarea. Sau poate vom trata viitoarele lansari precum vad copiii noile lor jucarii, iar apoi ne intoarcem la preferatele noastre?

4 comentarii

  1. Alin Vlad says:

    Intr-adevar, e o nebunie acum cu early adopting-ul. Toti cei din marketing, vanzari online incearca sa adopte noua retea social care a aparut ieri intr-o stire pe Mashable, ca sa nu ramana in urma. Ultima preferinta: http://www.beepl.com/ (un fel de quora)

    Sincer, imi place Pinterest, iar marele avantaj al ei este experienta vizuala. Si asta ii face unici. Daca vor invata sa se adapte la nevoile/cerintele consumatorului, vor creste. Si asta e valabil pentru orice “HOT NEW Social Network”.

  2. Sunshine says:

    Cred ca se contureaza incet in fiecare dintre noi care ne sunt mai utile. Dupa ce vom descoperi toate functiile vom ramane la cele preferate ca si copiii.

  3. Cosmin says:

    apropo de pinterest – ffffound exista de mult, la fel si stumbleupon.

  4. carla says:

    O nebunie fara seaman! doamne !!

Comentează