M A N A F U *

MANAFU*

Noul Fan Page pe Facebook

Am activat astazi noul format pentru pagina blogului pe Facebook. Asa cum era de asteptat, toata lumea primeste o perioada de gratie in care sa isi pregateasca noul design de fan page. Termenul este 30 martie. Nu stiu daca a fost pentru cineva o surpriza. Se stia deja ca va arata ca recenta versiune a profilului de utilizator.

Eu prefer versiunea actuala, mai ales pentru meniul vertical, foarte bine pozitionat si ofertant pentru un brand care si-a pregatit bine pagina. Nu imi dau seama acum cat de mult va afecta acest viitor forma aplicatiile existente. Costin a scris si el despre noul fan page pe Refresh.

La AllThingsFacebook se va vorbi de noile tactici si schimbari pe fan pages pentru companii. Nu ratati cea mai importanta conferinta despre Facebook!

5 comentarii

  1. Ionut says:

    si mie imi place noul design, mi se pare mai aerisit decat cel vechi, mai usor de parcurs oferind aproape toate informatiile pe o singura pagina

  2. Alin Popescu says:

    Da, e interesant, imi place, il asteptam, dar din pacate nu ma asteptam sa renunte complet la Landing page 🙁 … sper sa fie ceva temporar, sau macar sa ridice restrictiile la ce poti pune ca poza de Cover

  3. Gabi says:

    Oi fi eu mai reticenta la nou, dar mi se pare foarte obositor noul format. Nu ma pot obisnui cu el si imi fug ochii in toate partile ceea ce devine enervant…

  4. Tudor says:

    E gen glossy magazine. Imi place. Cred ca adoptarea va fi doar o chestiune de obisnuinta din partea utilizatorilor.

  5. Roxana says:

    Noul format de pagini, ca si noul format de profile se incarca foarte greu, comparativ cu cel vechi, din pacate. In plus, termenul in care esti obligat sa il schimbi este relativ scurt.
    Schimbarile pe care o companie trebuie sa le faca sunt destul de importante: landing-page-urile ar trebui cumva toate comprimate in cover photo, desi nu mai poti indemna oamenii sa dea like; alte aplicatii se pot crea la noile dimensiuni, musai cu certificat de securitate.

    All in all, arata confuz, ca si profilele. Mi se pare ca pentru business, timeline-ul este foarte greu de urmarit si neinspirat.

Comentează