M A N A F U *

MANAFU*

Cu ce s-a ales campania “Bucharest Not Budapest”

Campania “Bucharest Not Budapest” va ramane pentru o vreme in mintea noastra. Ne-a gadilat cu umor orgoliul national si a transmis un mesaj clar lumii intregi.

Cum am sustinut deschis demersul ROM Autentic, vreau sa va prezint acum rezultatele campaniei. Dincolo de cele peste 7 milioane de afisari obtinute, initiativa a reusit sa atraga atentia multor televiziuni, sa ajunga la primarul Capitalei si sa il faca pe Blaze Bayley, fostul solist al trupei Iron Maiden, sa isi ceara scuze pentru greseala facuta in ’95, cand a salutat Bucurestiul cu “Hello, Budapest!”.

3 comentarii

  1. […] Cu ce s-a ales campania “Bucharest Not Budapest” – Opţiunile secretele ale noului sistem de operare Apple iOS 7 – Dropped romanesc – Frica de […]

  2. […] De exemplu, ciocolata ROM vine mereu cu astfel de idei, acum 1-2 ani au avut campania cu “Romanii sunt destepti“, anul acesta au avut campania cu “Bucharest NOT Budapest“. Am scris despre ambele campanii la vremea respectiva pentru ca mi-au placut, la fel si multi alti bloggeri. Despre rezultatele campaniei Bucharest NOT Budapest poti citi aici. […]

  3. […] in social media. Combina mandria nationala cu activitatile de real-time marketing. Campania “Bucharest Not Budapest” este cea mai buna dovada. La acest capitol, Durex merita o mentiune speciala pentru mesajul […]

Comentează