MANAFU*

Abonamente Evensys

Advertising: Agentiile nu inteleg (Internetul)

YouTube ma atentioneaza ca un clip pus in contul meu incalca drepturile de autor. M-am uitat sa vad si eu despre ce este vorba si mai ales cine “m-a turnat”. Este spotul Axe/ Lynx cu Ben Affleck, iar eu am fost parat la YouTube de catre agentia Bartle Bogle Hegarty (BBH).

Daca nu era vorba de un spot si de o agentie, nu scriam postul asta. Insa mi se pare absurd ca o agentie sa interzica difuzarea gratuita a unui spot pe cea mai importanta “televiziune online” a momentului. Nu imi dau seama care e motivatia lor, dincolo de cea legata de copyright. Poate nu le plac comentariile. Iar daca asta a fost motivul, atunci ei nu stiu sa primeasca feedback.

BBH este una din cele mai creative agentii de publicitate de astazi, ce lucreaza pentru Vodafone, Google, Mentos, Audi sau British Airways. Iar daca ei “s-au coborat” la un asmenea nivel, ce pretentii pot sa mai am de la “dinozauri”?!

PROMO: TOOLBOX ONLINE COMMUNICATION | EVENIMENT DE PR IN NEW MEDIA

Fara comentarii

  1. Pirahna says:

    Domnule iti mai trebuie putina cafea sa iti trezesti neuronii.Pai ce inseamna youtube ? Hits, views, favorites, votes and subscribers.Daca tu pui un material care ar putea sa-ti aduca 15.000.000 de views, contul tau va fi vizitat de o droaie de oameni (ca sa vada ce ai mai postat pe acolo), deci link-ul din contul tau va fi vizitat de o droaie de oameni … deci tu castigi din asta pe urma lor, iar ei au doar 15.000.000 de views pe reclama respectiva din care oricum sunt sanse mari sa nu ia prea multi bani (ca lumea cumpara axe si fara reclama pusa de tine).Acum ai inteles ?

  2. Cristian says:

    @ pirycrezi ca iphone se vindea la cozi interminabile daca nu era promovat de oameni obisnuiti pe bloguri, youttube si in alte alea…?nu crezi ca impactul word-of-mouth-ului creat pe bloguri si pe youtube + alte cateva servicii de gen bune este mai mare acum ca oricand, cand audienta in mediile traditionale scade?si eu spun ca youtube e overhyped tot din cauza numarului de views oferit vs ce poate inca face tv-ul. dar cred ca in cazul nostru, axe e un brand care isi creste mai bine awareness-ul pe net decat pe tv.dovada o gasesti aici: axeads.blogspot.com

  3. zvoner says:

    Atitudine cel putin stupida, evident.Dar stai sa-i vezi pe cei de la Nissan care au dat 3 milioane de dolari pe o campanie … “virala” Black Mask… Yep. 3 mil! Iaca modul in care inteleg web-ul unii dintre cei mai mari dintre cei mari…Deunazi imi explica o fata care se ocupa cu advertisingul pentru unul dintre marii importatori auto romani ca desi dau 7% pentru online, evita cu obstinatie site-urile auto. WTF? La intrebarea ‘de ce’ isi evita tocmai publicul tinta, raspunsul a fost ca nu vor sa creeze impresia ca sponsorizeaza site-urile auto. Lol.Mda. Traim intr-o lume minunata in care oamenii dau bani grei pe campanii ‘virale’, in care risti sa fii dat in judecata daca iti place o reclama atat de mult incat vrei sa o partajezi cu altii si in care exista advertiseri care se tem sa-si atinga publicul tinta, sa nu le iasa vorbe.Lol, ce urmeaza? Propun celor de la Axe sa interzica folosirea trademarkului lor in bloguri si in general pe net, fara a avea link inclus pe cuvantul respectiv catre site-ul lor. Ca sa nu mai profitam de pe urma lor, ce naiba!

Comentează