MANAFU*

Abonamente Evensys

Am ajuns la 30.000 de followers pe Twitter

dreamstime_s_32302386

Am ajuns de la 10.000 de followers la 30.000 in doi ani si jumatate. Evident, nu a fost un target, insa mi se pare interesanta evolutia medium-ului. De pilda, am ajuns la 10.000 de urmaritori in patru ani.

Cand am trecut de primul milestone, eram inca entuziasmat de activitatea de pe Twitter. Nu l-as fi schimbat cu Facebook, de exemplu. Anul acesta insa l-am pus la perete un pic. Cu parere de rau insa. Mi-am revenit repede, vazand efervescenta de pe alte piete si cum cateva brand-uri cauta sa il resusciteze prin campanii. Acum imi doresc sa fie platforma cu cea mai mare crestere la noi in 2014.

Sarbatoresc cei 30.000 de followers ca parte din cea mai mare campanie pe Twitter la nivel mondial. Heineken m-a cooptat in campania #ShareTheSofa, lansata oficial astazi in Romania. Le multumesc celor care au ramas activi si imi sunt alaturi.

© Cienpies Design & Communication | Dreamstime.com

10 comentarii

  1. Valentin says:

    Sa cresti mare si sa fii “umbrela” pentru multi altii 🙂

  2. Livia says:

    Felicitări! La cât mai mulţi! 🙂

  3. La mulți ani!
    Dar în 2013 serviciul Instagram va fi câștigător, vei vedea. În 2014 probabil Google Plus (datorită integrării cu YouTube și restul serviciilor Google). Eu folosesc Twitter aproape la fel de mult cât Facebook, dar nu văd cum va crește în România.

  4. Serban says:

    Cât de relevant este acest număr? De ce toată lumea îl flutură pe unde apucă? E ca și cum ne-am lăuda că locuim între 2 milioane de oameni. Ceea ce e adevărat. Dar câți dintre aceștia ne urmează sfaturile?

    De exemplu, aici http://twitpic.com/dkzglv zice că răspunsul pentru prima întrebare de mai sus este 14%.

  5. Serban, cifrele vor fi intotdeauna relevante daca sunt sustinute de explicatii coerente si reale. Ce imi arati tu e un tool facut de unii pentru autopromo, care nu spune nici cum calculeaza ce dau ei acolo si nici nu da nicio alta informatie legata de metodologia. Cand spui ca cineva are conturi fake ar trebui sa iti pui intrebarea: Cum au determinat asta? Exista o informatie care ma lamureste?… Pai nu prea! Toti au sarit in sus cand au vazut tool-ul dar nimeni nu a explicat ce e ala “fake”. Si mai ales cum e determinat procentul.

    Acum eu iti arat cresterea conform StatCounter. In timp ce te uiti la linia aia albastra cum creste natural, te rog sa imi spui cum dreaq actioneaza fake-istii astia ai tai intr-o crestere organica. Sunt oare niste omuleti mici care baga si ei conturi fake in timp ce oamenii de buna credinta dau follow cu buna stiinta? Cum oare?

    Esti inteligent, Serban. Nu ma face sa imi schimb parerea!

    Uite link-ul. Cauta statisticile pe ultimele 3 luni!
    http://twittercounter.com/manafu?utm_campaign=Milestone%2Bnotifications&utm_medium=twtr.to-twitter&utm_source=t.co&utm_content=followers

  6. Serban says:

    Cristi, Internetul e dinamic, nu e cercul ăsta bivolarian de 2-3 sute de bloggeri adepți care nu văd „out of the box”. Dacă tu susții că ai 30.000 de persoane REALE, interesate de ceea ce scrii tu acolo, atunci eu te voi propune președintele României, pentru că nici măcar el nu are atâția!

    Să fim realiști… Pentru a putea crește pretențiile în fața unei FJSC-iste din vreo agenție, trebuie să vadă lumea că ești luat în seamă de cât mai mulți, că aia oricum habar nu are ce e Twitter și cum funcționează el.

    Mai rămâne să monetizăm scorul de Klout și deja putem să ne aruncăm creierul pe conductă.

    Oi fi inteligent… Lumea vorbește. Dar nu înghit gogoși. Doar de-alea cu aluat și zahăr. Decât!

  7. Ti-am zis doar ca nu poti demonstra prin date concrete si o metodologie cifra de 40% fake. Facem un pic de efort?

  8. Serban says:

    Și atâta timp cât nu se poate demonstra, o luăm de bună? 🙂
    Hai să zicem că eu nu cred în cifre, atunci când e vorba de .ro, cel puțin. În rest, noi să fim sănătoși!

  9. Șerban, eu nu ințeleg ce înțelegi tu prin fake-uri. Sau ce condiții ar trebui să îndeplinească un cont pentru a fi fake, acele conditii având posibilitatea de a fi centralizate după niște indici, pentru a fi relevante.

    Cont fake= roboți?
    Cont fake = cineva și-a facut 1000 de conturi și nu tweet-uiește nimic, doar dă Follow pentru bani?
    Cont fake = Mișu care și-a făcut cont din curiozitate, a dat Follow celor pe care îi cunoștea, apoi a uitat de cont, deci pe contul acela nu se înregistrează activitate?

    Exemplu: Eu i-am dat Follow lui Manafu. Nu am mai tweet-uit nimic de 1 an, dar îl urmăresc în fiecare zi, stalker-like, și văd că a tweet-uit o promoție de la Promenada, exclusiv pe Twitter. Mă duc să iau produsul pentru că am văzut tweet-ul lui, dar nimeni nu știe că eu am cumpărat pentru că am văzut la el, deoarece contul meu nu prezintă nicio activitate de foarte mult timp. Contul meu e inactiv doar în cifrele celor care au făcut statistica aceea, care nu prezintă un algoritm clar de calcul.

    Sunt aproape sigură că din acel procent de conturi fake, majoritatea e reprezentată de conturile inactive. Poate statisticile acelea se agață de ceva indicatori nu foarte bine definiți, dar nu cred că este corect să le spui fake. Sunt în stare de latență, deci nu pot oferi o cifră relevantă, pentru că #twitterepemoarte. 😉

  10. […] şi doar un an apoi să câştig acelaşi volum de urmăritori. În urmă cu un an, exact în această zi, treceam de 30.000 de […]

Comentează