MANAFU*

Abonamente Evensys

Cand marketingul digital creste, se formeaza o alianta puternica

Nouă agenții partenere Google Premier din Europa Centrală și Europa de Est înființează BlueAlliance. Poate sună ca o știre dintr-un ziar financiar, dare mai mult decât atât. E un semnal că zona PPC (performance marketing) intră într-o nouă eră și un atestat că ofensiva Google de a cuceri cât mai multe bugete de publicitate are acum un nou aliat.

Practic, vorbim de unirea forțelor unor agenții specializate în reclama online, mobile și social media care vor acoperi 8 țări din Europa Centrala și de Est. Imaginați-vă că astazi multe companii din zona noastră se extind în țările din jur. Imaginați-vă că alte companii își regrupează forțele de marketing într-o țară care devine cartier general și coordonator peste altele. Imaginați-vă că un brand mondial vrea să ia cu asalt piața est-europeană. Și mai sunt și alte scenarii. Pentru ei a fost creată această alianță.

România e reprezentată de WebDigital, agenția condusă de Ionuț Munteanu și Mihai Andrei, cu competențe solide pe Digital Analytics, Paid Search, PPC Marketing, Paid Social și Conversion Rate Optimization.

Cele 9 agenții membre au în acest moment împreună 317 angajați și rulează buegete de media cumulate ce depășesc 15 milioane de euro.

1 comentariu

  1. E normal sa se intample asta din moment ce marketingul online conventional se schimba in permanenta. Directii noi exista si atunci pare firesc sa apara si eforturi comune pentru a gasi noi solutii, noi abordari. Zona este in crestere, iar initiativa este cu atat mai mult bine-venita.

Comentează