MANAFU*

Abonamente Evensys

Trends: Incepe botezul Nokia

In ritmul in care lanseaza noi modele, Nokia va ramane in curand fara “numere” pentru urmatoarele terminale. De aceea probabil s-a gandit ca de acum inainte ar fi “cool” sa dea nume modelelor sale, tintind spre succesul Motorola RAZR si LG Chocolate. Aceasta decizie ar putea avea un impact major asupra succesului de piata viitor (multe modele vor fi scoase astfel din “anonimat”). Nokia a avut cateva modele cu recorduri de populariate (5110, 6110, 6210, 3330, 6230) ori modele inedite Mai mult ››

Online: Fara titlu

Dupa cum spune Vlad Popa, “am ajuns de la nimic pe Internet sa avem mai multe organizatii”, amintind de ARMA si punand in prima plan – nu cu foarte multe detalii – dorinta IAB-ului local (inca in procesul facerii) de a intra in jocul studiului oficial al online-ului romanesc. Acum cateva ore, cineva mi-a dat un mail in care imi spunea: “am vazut pe blogul tau o referire la ARMA si as vrea sa te rog sa ma pui in Mai mult ››

Advertising: Cine vrea un client?

Marketingul Muzeului Taranului Roman spune ca e in cautarea unor sponsori – dar se multumeste si cu niste prieteni – pentru o campanie de imagine. Eu cred ca sunt in cautarea unei agentii de publicitate. Se baga cineva?… Muzeele iau premii din cate am vazut eu… Invitatia la “pitch” e in imaginea de mai sus.

Blogs: Mai vreti un tricou?

Nu, nu ma apuc sa mai fac un tricou de blogger! Mi-a placut ideea celor de la T-List si am zis sa ma joc putin cu ea. Desi nu am gasit un “configurator de tricouri online” cum am vazut la Spreadshirt, m-am jucat in Photoshop cu ideea tricoului “Interests“.

Online: Cu ARMA la BRAT!

ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) organizeaza “intilnirea care va avea ca tema a discutiilor masurarea audienta INTERNET. Intilnirea va avea loc marti, 12.09.2006, ora 17.00 la Hotelul Crowne Plaza din Bucuresti, Bd. Poligrafiei nr. 1, sector 1.” – am citat din mail-ul primit de la un alt Deep Throat. ARMA este o organizatie care grupeaza principalele statii de televiziune, agentii si clienti de publicitate din România, fiind cunoscuta ca proprietar al studiului de masurare a audientelor TV. Vom reveni Mai mult ››

Online: Imperiul contra-ataca

Am si uitat ca pe 5 septembrie era programata intalnirea pentru studiul oficial de monitorizare a Internetului local. Mi-a amintit Deep Throat de asta: “Auzi, hai sa iti dau una tare de tot, ca tot ai batut campii in ultimele zile!” “OK”, am zis eu. Desi gruparea de rezistenta care concura cu BRAT in adjudecarea drepturilor asupra studiului cu pricina a cedat (sper eu ca nu nervos) si partizanii BRAT au jubilat dupa intalnirea de ieri(Alina si Dragos au amanunte Mai mult ››

Ideas: Dau o bere

Caut un nume pentru clubul de networking pe care vreau sa il initiez. Pana acum m-am gandit la iconomy si netpoint, dar cred ca pot gasi ceva mai bun. Dau o bere pentru cele mai inspirate nume. Oricum ma gandesc ca ar fi interesant sa “dezbat” public alegerea numelui final. Daca aveti nevoie de un brief, am scris ceva despre acest club aici si aici. PROPUNERI NAMING > Dragos Tuta I advocate E-advocates Netallies > Claudiu Florea melting pot diablog Mai mult ››

Ideas: Incep sa fac networking

Am decis sa pornesc acel networking club de care vorbeam acum cateva zile. Si pentru ca Iulian si Bradutz sunt datori cu o bere, iar Carmen urmeaza sa vina in Bucuresti in curand, m-am gandit ca tema primei intalniri sa fie legata de blogging-media-jurnalism. Asadar cine e interesat sa participe sa imi trimita un e-mail la adresa de alaturi. Asa pot sa anunt direct data, locul si ora intalnirii. FOTO: MOLECULAR WEB/ BRENDA ANDERSON

Advertising: Inca un eveniment de marca

Saptamana viitoare ar trebui sa ne luam liber trei zile de la birou. Pe 12-13, “The Napoleons” performeaza la Ateneu, iar pe 14, IAA-Romania isi organizeaza la WTC conferinta anuala, avandu-l ca invitat pe Don E. Schultz, profesor la Medill School of Journalism, Northwestern University. Evenimentul IAA este dedicat comunicarii de marketing integrate, atingand teme precum: Getting started in integrated marketing communication How to integrate internal and external communication into a dynamic, value adding asset Expanding and updating the concept Mai mult ››