M A N A F U *

MANAFU*

Vizibilitatea Black Friday in Social Media

Black Friday reprezinta in social media cel mai important eveniment de tip comercial (exceptand activitatile cu caracter politic), niciun alt eveniment de acest tip neavand o asemenea expunere.

Conform ZeList Monitor, in ultmele 24 de ore, Black Friday a fost mentionat in mediile sociale de 12.349 de ori si a inregistrat un viewership (vizualizari estimate) de 24.205.000. Cele mai multe discutii despre eveniment s-au purtat in cadrul Twitter cu 4.067 de mentionari. Din perspectiva viewership-ului, canalul de comunicare cu cel mai mare impact este Facebook, acesta avand cel mai mare numar de vizualizari estimate la 18.171.000.

Comparativ cu Black Friday 2011

Comparativ cu editia din anul 2011, anul acesta evenimentul Black Friday a avut de aproximativ de 3 ori mai multe aparitii in mediul online, anul trecut evenimentul fiind mentionat de 3.533 de ori. In ceea ce priveste viewership-ul, Black Friday 2012 a generat de aproximativ 8 ori mai multe impresii estimate decat in anul precedend, cand au fost inregistrate 2.900.000 de impresii.

Atat in cadrul editiei din anul 2011, cat si anul acesta, cele mai multe mentionari ale evenimentului au fost realizate pe Twitter, insa acum s-au inregistrat de aproape doua ori mai multe aparitii in cadrul acestui canal, fiind realizate 4.067 de mentionari fata de anul trecut, cand au fost realizate 2.226 de mentionari.

Top magazine IT&C/electrocasnice

Categoria cea mai importanta este cea a produselor IT&C/electrocasnice, iar un clasament in functie de numarul de mentionari poate fi analizat mai jos.

Cel mai mentionat brand din aceasta categorie este Emag avand 3.443 de aparitii in mediile sociale si un viewership estimat de 5.274.000 de impresii. Locul doi este ocupat de Altex, care a inregistrat de aproximativ 4 ori mai putine mentionari in mediul online, avand 810 aparitii si 1.624.000 de vizualizari estimate. Pe locul trei se situeaza Flanco, acesta fiind mentionat de 804 ori in social media si avand un viewership de 1.925.000 de impresii estimate.

2 comentarii

  1. Pokeratu says:

    Era si normal ca emag sa fie cel mai mentionat brand, fiind de altfel si singurul care a avut un site functional 🙂

  2. […] Inca nu am dat de cifre comparabile despre internetul romanesc, sint peste tot statistici de vinzari, ceea ce e foarte bine oricum. In schimb, iata un studiu demonstrativ despre ‘how to do’ aici, mie imi  place, este la obiect. Si, de fapt, un post despre BF in social media pe manafu.ro. […]

Comentează