MANAFU*

Abonamente Evensys

O lectie de real-time marketing

blackout-e1359952610404

S-a stins lumina atunci cand nimeni nu credea ca ar putea sa se intample. La Super Bowl. Jumatate de stadion a ramas fara lumina timp de 10 minute, ceea ce a dat peste cap, fireste, meciul, dar si transmisiunea live si difuzarea reclamelor. Brand-urile au fost insa pe faza si au profitat de intuneric.

AdAge povesteste cum agentia care lucreaza pentru Oreo a creat o reclama, in acele minute, pe care a difuzat-o pe Twitter:

The Oreo graphic was “designed, captioned and approved within minutes,” according to Sarah Hofstetter, president of the cookie brand’s digital agency of record, Dentsu-owned 360i. All the decisions were made in real time quickly because marketers and agency members were sitting together at a “mission control” center, or a social-media war room of sorts, at the agency’s headquarters in the Tribeca neighborhood of Manhattan. Among those who were there were two brand team members from Oreo, and nearly a dozen creatives, strategists, community managers and social-media listeners.

 

Si alte brand-uri au profitat de intuneric: Audi, Tide, Volkswagen, Walgreens, Jim Beam. Chiar si serialul Revolution a folosit inteligent momentul. Ne-au demonstrat ca astazi viteza de reactie poate fi o reclama buna si un marketing eficient.

5 comentarii

  1. Nu am urmarit live asa ca intreb si eu: oreo are ora postarii 1:48 iar restul undeva pe la 3:50. Ma gandesc ca e o decalare de ora asta… aau reactiile celorlalti au fost tarzii?

  2. Piticu21 says:

    aia cu Jim Beam atat de clascica dar atat de cool

  3. […] mai mult reacţia companiilor din timpul celor 10 minute în care pe stadion a fost picat curentul (vedeţi la Manafu cum au profitat companiile de asta pentru a-şi face reclamă). În rest, 73.000 de spectatori şi […]

  4. […] Aş vrea să văd mai multe companii care pot să comunice real-time în Social Media aşa cum trebuie. În America se întâmplă deja. […]

  5. […] Aş vrea să văd mai multe companii care pot să comunice real-time în Social Media aşa cum trebuie. În America se întâmplă deja. […]

Comentează