M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

7 lucruri pe care Facebook promite să le schimbe în viitorul apropiat

Facebook a simțit presiunea media li a publicului în ultimele săptămâni, pe fondul crizei de imagine declanșate de Cazul Cambridge Analytica. Utilizatorii trebuie să se protejeze, dar mai ales trebuie protejați. Facebook are o mare responsabilitate și trebuie să recâștige încrederea tuturor. Și face deja eforturi. În al doilea comunicat trimis în România (desigur, emis și în alte țări), rețeaua se angajează să explice mai bine termenii de utilizare și să precizeze mai bine ce date colectează şi cum sunt acestea folosite de către Facebook, Instagram, Messenger şi alte produse.

Ba mai mult, a lăsat loc de feedback din partea utilizatorilor pe marginea noilor termene și condiții (le găsiți la final). Timp de o săptămână (începând de ieri), oricine e interesat de binele datelor noastre pe Facebook poate oferi sugestii, face comentarii, pune întrebări. Click aici!

Iată ce ne promite Facebook:

1) Noi caracteristici şi instrumente
Facebook spune că va oferi informaţii despre facilităţile introduse recent. Faţă de ultima actualizare a termenilor de utilizare sau a politicii de date, de acum trei ani, acum puteţi cumpăra şi vinde produse pe , începe un pentru o cauză pe care o susţineţi, distribui videoclipuri şi <360> şi adăuga efecte creative la fotografiile voastre.

2) Experienţă personalizată
Facebook spune că experienţa fiecăruia este unică şi va oferi mai multe informaţii despre cum funcţionează acest lucru. Va explica cum utilizează datele şi de ce este necesar să personalizeze postările şi anunţurile pe care le vedeţi, precum şi Grupurile, prietenii şi Paginile pe care le sugerează.

3) Informații utilizate
Facebook spune că nu va vinde niciodată informaţiile voastre. Se angajează să păstreze informaţiile utilizatorilor în condiţii de siguranţă şi își impune restricţii stricte privind modul în care partenerii rețelei pot folosi şi dezvălui datele. Va explica toate circumstanţele în care va împărtăși informaţii şi va transmite mai clar angajamentele faţă de utilizatori.

4) Publicitate
Facebook spune că aveţi control asupra anunţurilor pe care le vedeţi şi nu va împărtăşi informaţiile voastre cu agenţii de publicitate. Politica de date explică mai multe despre cum decide ce anunţuri să vă afişeze.

5) O singură companie
Facebook face parte din aceeaşi companie cu WhatsApp şi Oculus şi va explica cum împărtăşește serviciile, infrastructura şi informaţiile. De asemenea, va face clar faptul că Facebook este entitatea corporativă care oferă serviciile Messenger şi Instagram, care acum utilizează aceeaşi politică de date.

6) Informaţii despre dispozitiv
Facebook spune că a adăugat detalii despre informaţiile pe care le colectează când sincronizaţi contactele voastre cu unele dintre produsele sale, inclusiv , despre care oamenii au întrebat recent.

7) Politica privind comportamentul periculos
Facebook spune că va explica mai bine modul în care combatem abuzurile şi investigăm activitatea suspectă, inclusiv prin analizarea conţinutului distribuit de utilizatori.

Noile Termene și Condiții ale Facebook


Foto: Maurizio Pesce / Flickr.com

2 comentarii

  1. service gsm says:

    Facebook is off

    Cant be trust

  2. Catalin says:

    E interesant ca Facebook promite multe acum, dupa ce raul a fost deja facut. E un business prea mare pentru a fi tras la raspundere pentru toate neregulile de pana acum… 🙂

Comentează