MANAFU*

Abonamente Evensys

Lowe Romania, 20 de ani pe scena publicitatii

Screen shot 2013-09-13 at 1.03.15 AM

Lowe România a aniversat ieri primele două decenii de publicitate și inovație, de campanii memorabile, de premiere care au dat naștere unor adevărate trenduri. 20 de ani de publicitate înseamnă sute de campanii și spoturi TV, mii de ore de filmări, mii de role de film, zeci de premii la cele mai importante festivaluri de publicitate locale și internaționale, sute de angajați. Și, mai ales, sute de clienți, cu unii dintre ei grupul Lowe semnând parteneriate a căror durată se apropie de cei 20 de ani.

Una dintre primele agenții de publicitate full service din România pornea la drum în 1993 cu numele de Plus Advertising, sub conducerea Veronicăi Savanciuc și a lui Paul Radu. În 1995 agenția se afilia la rețeaua internațională Lintas, membră Interpublic, unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare din lume. Astăzi, Lowe face parte din rețeaua globală Lowe&Partners Worldwide.

Lowe a semnat strategiile de comunicare pentru lansarea pe piață a unor branduri noi, astăzi nume sonore – Raiffeisen Bank, Unilever, Nestea, Tuborg, Gothaer, Staropramen; a gestionat rebranding-uri de succes precum Dero, Rexona, Adesgo, Kinder Surprise și a creat campanii istorice, despre care vorbim și astăzi – “AMIGO și ești ca nou”, “Tu si Tuborg!”, “Timișoreana. Povestea merge mai departe”, “Citește o carte!” (campanie pentru Ministerul Culturii), Campania de imagine pentru Festivalul Internațional de Film DaKino (2006).

Comentează