M A N A F U *

MANAFU*

Reclamele de la Superbowl 2012

Reclama Chrysler cu Clint Eastwood a facut o impresie buna la Superbowl 2012. Cel putin asa am simtit eu pe Facebook. Dupa ce am urmarit clipul de 2 minute, m-am gandit ca discursul Presedintelui imaginat de Catalin Tolontan ar fi meritat si o reprezentare video ca aceasta. Dar cine ar fi jucat rolul lui Eastwood?

Daca in 2011, The Force de la VW era declarata reclama anului la Superbowl, anul acesta Honda a strans cele mai multe vizualizari pe Internet cu “Matthew’s Day Off”. VW “s-a clasat” pe al doilea loc cu “The Dog Strikes Back“. AdAge explica aici de ce sunt importante vizualizarile online.

Eu am ajuns mai tarziu in fata “micului ecran”, as ca abia acum voi reusi sa urmaresc reclamele de la Superbowl. Si apropo, foarte tare momentul Madonna! Voua ce v-a placut?

1 comentariu

  1. Atunci cand incarci o reclama pe youtube cu 2-3 saptamani inainte de Super Bowl este normal sa aiba mai multe vizualizari decat cele care sunt incarcate in ziua evenimentului. La reclama Volkswagen de anul trecut ma refer. Faptul ca a fost cea mai vizualizata nu inseamna ca a fost si cea mai reusita. Daca vrei parerea mea, reclama Chrysler cu Eminem a fost no. 1 anul trecut, si ca mesaj dar si ca executie.

    Anul acesta in topul preferintelor au fost tot reclamele la masini: Honda, Acura, Chevrolet, Suzuki. Mai putin Audi care m-a dezamagit anul acesta.

    Doritos au avut 3 reclame amuzante, Bud Light si Coca Cola s-au prezentat cu niste spoturi plictisitoare, iar Pepsi a lovit din nou sub centura, asta asa, pentru cei care apreciaza publicitatea comparativa.

Comentează